IVR sustav za pozivni centar služi u mnoge svrhe

Svi kojima je u radu pozivni centar bitna stavka, sigurno ste se više nego jednom zapitali – kako vam IVR softverski sustav može pomoći? IVR softver može se koristiti za poboljšanje marketinga, prodaje i napora u pružanju usluga korisnicima.

 

IVR za marketing

Marketinški stručnjaci mogu koristiti IVR sustav za pozivni centar za stvaranje potencijalnih klijenata i njihovo kvalificiranje za buduće marketinške kampanje. Generiranje potencijalnih klijenata može se ostvariti kroz kontakte i istraživanja. Umjesto slanja anketa e-poštom, trgovci mogu koristiti IVR za prikupljanje odgovora od svojih kupaca. Jedan od načina da to učinite je da korisnicima date IVR povezani broj za pozivanje, na kojem jednostavno odgovaraju na pitanja koristeći svoj glas ili pritiskom na tipke za biranje. Drugi način da to učinite je umetanje ankete u pozivni centar izravno kroz vaš već postojeći IVR izbornik.

 

IVR za prodaju

IVR sustav za pozivni centar vam može pomoći automatizirati pozive koji se odnose na narudžbe koje se ponavljaju. S odlaznim IVR anketama kupci mogu odgovoriti na pitanja o tome koje proizvode trebaju ponovno naručiti, kada i koliki je iznos. Ankete također mogu tražiti od korisnika da potvrde svoju adresu i podatke za kontakt kako bi se osiguralo da su sve CRM informacije ažurirane. Automatiziranje odlaznih poziva za ponavljajuće narudžbe ne samo da štedi vrijeme, već i smanjuje operativne troškove jer ne zahtijeva nikakve ljudske resurse.

 

IVR za podršku

Osim gore navedenih slučajeva upotrebe, IVR softver može se koristiti za mjerenje i poboljšanje korisničke podrške putem IVR anketa. Na kraju svakog poziva korisnici mogu navesti kako bi ocijenili uslugu koju su primili. Primanje trenutne povratne informacije poput ove također vam daje priliku da ispravite stvari ako vaš tim nije bio na visini. Na primjer, ako je kupac kroz pozivni centar ocijenio svoje iskustvo s uslugom lošim, moglo bi ga se pitati želi li da ga se preusmjeri agentu koji će detaljnije govoriti o svom iskustvu.

IVR sustav za pozivni centar služi u mnoge svrhe